Saturday 11 October 2014

CHALET IMPIAN ~ Menjadi Realiti Bersama SHAKLEE

Assalamualaikum dan Salam Ceria... :)

Semua orang ada IMPIAN kan...?? Seiring peningkatan usia, impian kita pun selalunya akan berubah..Kalau dulu time belum bekerja, impian saya nak ada kereta sendiri..Syukur alhamdulillah..tercapai juga impian yang satu itu.  "Alah..tu pun nak kecoh..beli kereta je pun.."  Walau nampak macam kecik, tapi saya sangat bersyukur di saat ada orang lain yang masih lagi tak mampu nak beli kereta kan..


Impian saya DULU-DULU..cuma mampu bermimpi nak ada kereta..tu pun MyVi jer..pastu nak beli rumah plak..yang dok bermain dalam fikiran ni memang rumah teres setingkat la..memang tak pernah mimpi la nak sebijik RUMAH BANGLO kan..hehe..sedar kemampuan diri...Itu dulu...TAPI SEKARANG ...saya dah mula berani BERIMPIAN BESAR!!  Semuanya sebab SHAKLEE..


Hari ni saya nak share salah satu daripada IMPIAN saya.  Kenapa salah satu? Sebabnya banyak kalau nak listkan satu-satu..InsyaAllah yang tu saya cerita dalam entry lain ye.. :)


Nak tau tak apa IMPIAN saya?  Haa..yang ni sila imagine ye...hehe..saya teringin sangat nak buat chalet kat kampung saya..ala-ala 'resort' gitu..pastu ada 2 kolam tempat kaki pancing lepaskan gian diorang..kat tepi kolam tu siap wakaf semua...lebih kurang macam dalam gambar kat bawah ni laa..


chalet impian
Kolam pancing untuk kaki pancing


Pastu kat kaki bukit tu ada chalet yang bleh nampak view kolam tu...dikelilingi kehijauan pokok-pokok..malam-malam plak ditemani bunyian unggas dan cengkerik ..Fuhhh...syok kan..memang sesuai untuk orang bandar yang nak cari ketenangan...



immpian bersama shaklee
Chalet impian saya


Ni la contoh chalet yang menjadi impian saya..baru la terasa feel dok kampung kan..hehe..sebenarnye ni chalet Mr Os.  Haa...jangan tak tau..Mr Os pun ada chalet tau..sape teringin nak pegi bleh refer SINI yer..memang BEST sebab setiap adik beradik dia ada chalet ikut citarasa masing-masing..Itulah yang saya nak buat untuk CHALET IMPIAN saya...nanti bila balik kampung, dok kat chalet sendiri..waktu lain plak bleh buka untuk orang ramai.



chalet impian
Masa bercuti kat Chalet Mr Os dua tahun lepas


Doakan CHALET IMPIAN saya ni menjadi realiti ye kawan-kawan..Kawasan dah tersedia..cuma kewangan je belum ada. Nanti sape-sape yang nak rasa pengalaman bercuti ala-ala kampung tu boleh la contact saya..hehe..InsyaAllah impian saya pasti terlaksana suatu hari nanti.  Buat masa sekarang yang penting terus FOKUS dan KOMITED mengejar impian untuk bergelar MASTER COORDINATOR seperti Master Azrin..i really adored you tau.. :)


impian saya
MASTER COORDINATOR pasti menjadi milikku

Satu demi satu tangga itu pasti akan saya daki sehingga berjaya bergelar MASTER !! InsyaAllah..

Anda pun pasti ada IMPIAN kan...??  Ingin bersama-sama saya MEMBURU IMPIAN bersama SHAKLEE?   HUBUNGI SAYA SEKARANG!!  Jangan malu...jangan segan..saya sedia membantu.
 



 
*******************************************************************************************
Untuk order/sebarang pertanyaan berkaitan SHAKLEE :
Call/Sms/Whatsapp ~0197725460 (FAIZAH)
FB Page : Adra Vitashoppe
 
 
~SID PILIHAN ANDA~
 COD : PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, SAUJANA UTAMA, MERU
COD : TG MALIM/SLIM RIVER (Weekdays Only)









No comments:

Post a Comment