Tuesday 7 October 2014

Pengedar Shaklee Puncak Alam : SID Pilihan Anda



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Salam perkenalan dan Selamat Datang ke blog Ummi Fansuri...semoga sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah. Anda sedang tercari-cari suplemen untuk kesihatan dan kecantikan?  Jika YA, alhamdulillah anda sudah sampai ke destinasi yang dituju.  Selaku PENGEDAR SAH SHAKLEE PUNCAK ALAM, saya akan membawakan kepada anda rangkaian produk Shaklee yang mampu memberikan penyelesaian kepada masalah kesihatan dan memenuhi keperluan kecantikan anda. 

Siapa Saya?
Sedikit tentang latar belakang saya..selain merupakan PENGEDAR SAH SHAKLEE , saya juga adalah ibu kepada 3 Fansuri yang sangat comel dan bijak (sape lagi nak puji anak sendiri kalau bukan ibunya kan..hehe).  Bekerja sepenuh masa sebagai tenaga pengajar di Politeknik Sultan Azlan Shah, Behrang, Perak dan menetap di Puncak Alam, Selangor. Ye, saya memang berulang alik ke tempat kerja setiap hari..Jauh? Memang agak jauh..Penat? Memang agak penat TAPI Shaklee kan ada... :)



Bagaimana mengenali SHAKLEE?
Saya mula mengenali Shaklee selepas melahirkan Fansuri yang pertama tetapi hanya JATUH CINTA selepas terpukau dengan segala manfaat dan kebaikannya selepas melahirkan Fansuri yang kedua.  Alhamdulillah, Shaklee banyak membantu merealisasikan impian untuk menyusukan anak saya sehingga 2 tahun.  Untuk anda yang sedang menyusukan bayi..sangat berbaloi jika anda memilih suplemen Shaklee!

 Kenapa SHAKLEE jadi pilihan?
 "Selamat, Berkesan dan Mesra Alam".  3 perkataan yang menggambarkan keseluruhan produk Shaklee membuatkan saya tidak ragu-ragu dengan pilihan saya.  Selain semulajadi, produk Shaklee juga mendapat pengesahan status HALAL daripada Islamic Services of America (ISA).  Lambakan produk suplemen di pasaran membuatkan saya amat berhati-hati untuk memilih.  Pastikan anda juga membuat pilihan yang bijak!


Ingin mendapatkan produk terbaik ini? Jangan malu jangan segan...saya sedia membantu.  Hubungi saya selaku PENGEDAR SAH SHAKLEE anda.  Konsultasi adalah EKSLUSIF dan PERCUMA untuk pelanggan saya.

Ikhlas dari hati,
Ummi Fansuri

Untuk order/sebarang pertanyaan berkaitan SHAKLEE :
Call/Sms/Whatsapp ~0197725460 (FAIZAH)
FB Page : Adra Vitashoppe

~SID PILIHAN ANDA~
 COD : PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, SAUJANA UTAMA, MERU
COD : TG MALIM/SLIM RIVER (Weekdays Only)





 

No comments:

Post a Comment