Wednesday 8 October 2014

TESTIMONI SET PENYUSUAN 3M : SUSU BANYAK, BADAN CERGAS


Hi mommies semua..

Pastinya anda seorang ibu yang menyusukan bayi jika membaca entry ini. TAHNIAH!
Anda memang seorang ibu yang HEBAT kerana memilih untuk menyusukan bayi anda. 
Menjadi seorang ibu ni memang penat kan..? Dah la kat ofis kerja melambak..dah tu balik rumah kena memasak, layan anak, layan suami...hehe..boleh stress jadinya.  Bila stress, mula la risau susu makin kurang..bila pam dapat sikit jerr..stok susu dalam peti dah makin susut..APA NAK BUAT??



Jangan risau, sebagai ibu yang bekerja, saya pun mengalami masalah yang sama..APA SAYA BUAT?? Meh saya nak share satu RAHSIA iaitu SET PENYUSUAN 3M Shaklee. Set ni saya beli time berpantang. Memang sangat-sangat membantu. Testimoni saya sendiri, susu lebih banyak dan pekat..so anak minum pun rasa kenyang jer..bila mood makin happy, insyaAllah susu takdela malu-malu nak keluar kan..badan pun lebih cergas. Itu apa yang saya rasa..memang tak rugi laa beli set ni..

JOM TENGOK APA YANG TERKANDUNG DALAM SET NI...

VITALEA ~ Multivitamin yang memenuhi keperluan 28 dan mineral penting.

BCOMPLEX ~ Vitamin Anti-Stress dan menambah tenaga

ALFALFA ~ Sebagai MILK BOOSTER dan membantu pengeluaran susu ib


VITAMIN C ~ Menguatkan antibody dan juga membantu untuk kecantikan kulit luar dan dalam. 
 
OSTEMATRIX ~ Sumber kalsium untuk ibu yang tidak suka minum susu, bantu mengelakkan osteoporosis.  Memberikan kesegaran badan dan mengelakkan sakit pinggang serta lenguh-lenguh badan. 

ESP ~ Sumber protein untuk keperluan harian, membantu memberikan rasa kenyang dan juga MILK BOOSTER

Susu memenuhi ruangan atas peti..syok tengok kan..hehe
 

Nak SUSU BANYAK?? Nak BADAN CERGAS??
Tak perlu risau lagi..SET PENYUSUAN 3M adalah penyelesaiannya. Berkesan ke..?  InsyaAllah kerana saya dah mengalaminya..TETAPI DENGAN SYARAT :
  • Konsep Demand dan Supply dipenuhi  (lebih kerap pam, lebih banyak susu)
  • Pam setiap 2~3 jam sekali (pastikan payudara sentiasa kosong)
  • Pengambilan air secukupnya 2~3 liter sehari


Ni la muka budak yang suka nenen kat ummi ~ Khaleef Fansuri


Apa tunggu lagi..jom segera dapatkan SET PENYUSUAN 3M anda.  Memang sangat BERBALOI!!
Tak rugi anda membuat sedikit pelaburan untuk si manja kesayangan...tak ternilai bila tengok senyuman keriangan seorang anak kan... IBU CERGAS, ANAK CERIA!
 
Ikhlas dari hati,
Ummi Fansuri

 
Ingin mendapatkan produk terbaik ini? Jangan malu jangan segan...saya sedia membantu.  Hubungi saya selaku PENGEDAR SAH SHAKLEE anda.  Konsultasi adalah EKSLUSIF dan PERCUMA untuk pelanggan saya.
 

***********************************************************************************
Untuk order/sebarang pertanyaan berkaitan SHAKLEE :
Call/Sms/Whatsapp ~0197725460 (FAIZAH)
FB Page : Adra Vitashoppe

~SID PILIHAN ANDA~
 COD : PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, SAUJANA UTAMA, MERU
COD : TG MALIM/SLIM RIVER (Weekdays Only)













No comments:

Post a Comment