Tuesday 21 October 2014

VIVIX~Tonik AJAIB Shaklee


Anda pernah dengar tentang VIVIX? Kalau belum...meh saya nak share sikit info tentang VIVIX.  Kalau nak tau, VIVIX ni antara produk terlaris dalam Shaklee tau.  Ramai yang cakap VIVIX ni TONIK AJAIB..hehe..Nak tau kenapa..?  Jom baca...

KANDUNGAN ISTIMEWA VIVIX

Vivix adalah minuman botani yang berwarna merah hasil gabungan bahan-bahan semulajadi:
  •  Anggur Muscadine
  • Elderberi Eropah 
  • Lobak Ungu 
  • Polygonum cuspidatum. 

vivix tonik ajaib


KENAPA DIGELAR TONIK AJAIB ?

Vivix sangat istimewa kerana manfaatnya yang begitu banyak dalam hanya satu botol. Ianya sangat sesuai untuk :   

  • Anti-penuaan - VIVIX melambatkan penuaan sel-sel dalam badan dan meremajakan sel-sel setiap hari dan pengguna kelihatan lebih awet muda jika terus menggunakan VIVIX.
  •  Anti-kanser - bertindak mengurangkan sel-sel kanser bertindak balas dengan DNA yang menyebabkan sel kanser membiak dalam badan dengan kehadiran resveratrol.  
  • Anti-oksidan - melawan radikal bebas dalam badan disebabkan oleh pencemaran yamg berlaku seperti rokok dan bahan-bahan kimia.





BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU ?


Satu kajian klinikal menunjukkan bahawa bahan-bahan Vivix mengaktifkan pengatur utama genetik yang membantu menolak penuaan selular.  Dalam kajian makmal pula, bahan-bahan Vivix telah menunjukkan kesan terhadap 4 mekanisme utama penuaan selular iaitu :


1.  Kerosakan DNA  
Setiap hari, sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA.  Serangan-serangan ini merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan daripada yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.  Ramuan Vivix dapat melindungi dan memperbaiki sellular DNA.
  
2.  Pengawalan Genetik 
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.  Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.


3.  Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun oleh Sel - Sel  
Mitochondria (penjaga tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang diperlukan oleh tubuh.  Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel akan turut menurun.  Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk menigkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  

4.  Penimbunan Protein AGE 
 Penimbunan berlebihan protein AGE (Advanced Glycation End products) bpleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.  Vivix adalah 10 kali lebih kuat daripada resveratrol (kandungan unik dalam anggur Muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE



TESTIMONI VIVIX

Antara mereka yang berpuas hati dengan manfaat VIVIX ini.


vivix tonik ajaib


vivix tonik ajaib
 

Perhatian - Vivix tidak sesuai untuk ibu hamil, menyusu dan mereka yang berumur bawah 18 tahun


JOM ORDER VIVIX ANDA SEKARANG !!  


                                         

 Ingin mendapatkan produk terbaik ini? Jangan malu jangan segan...saya sedia membantu.  Hubungi saya selaku PENGEDAR SAH SHAKLEE anda (ID : 1148364).  Konsultasi adalah EKSLUSIF dan PERCUMA untuk pelanggan saya.


*******************************************************************************************
Untuk order/sebarang pertanyaan / menjana pendapatan bersama SHAKLEE :
Call/Sms/Whatsapp ~0197725460 (FAIZAH)
Email : kfs189@yahoo.com
FB Page : Adra Vitashoppe


 
~SID PILIHAN ANDA~
 COD : PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, SAUJANA UTAMA, MERU
COD : TG MALIM/SLIM RIVER (Weekdays Only)

No comments:

Post a Comment